Becap?


sursa:http://www.thefutureorganization.com/what-is-your-backup-plan/

Pe feisbuc am cîteva sute de frienț. Le dai șeă, le dai laic. Îți dau șeă, îți dau laic. Mai dialogăm. Mai sunt și frienții frienților. Ne simpatizăm sau ne ironizăm. Pînă la desfrienduirea frienților de gradul întîi.

În realitate cred că-mi pot număra prietenii fără să mă-ncurc. Ăia de bază…

Apoi mai există și amici. Și bineînțeles, din ăiaialți. (Combinația aia dintre dispozitivul din baie și om nemțesc sau englezesc. Cu cît mai mulți cu atît mai bine?)

Și prieteni buni sau ceva mai mult decît prieteni.

Anul trecut am trimis un mail unor prieteni. Voiam un becap la  mesajeria verticală. Adică rugăciune. Sau uătever… Am rămas surprins că unii n-au răspuns.

Dăm fila și mergem mai departe.

Am mai învățat o lecție.

2 comments on “Becap?

Leave a Reply

