Șefu, șefu!!!


De la un timp încoace am început să mă enervez. Degeaba. Adică mă enervez aiurea. De pildă mă enervez cînd aud sintagma clasa politică. Sună atît de marxist că mi se urcă tensiunea! Nu există așa ceva. Politicienii nu sunt o clasă. Sunt o calamitate! Cu foarte mici excepții.

Apoi mă enervez cînd aud pe cineva strigînd, de parc-ar fluiera dup-o gagicuță fandosită: Șefu, șefu!

Explicația e că toată lumea se crede șef și nu riști nimic. Sau că toată lumea s-ar vrea șef, caz în care iar nu riști nimic. Acum cîteva zile mi se adresă un portar la spital cu acest apelativ. M-am făcut că plouă. I-am comunicat verbal că nu-s șef și nici n-o să fiu, să mă lase-n pace.

Am eu alură de șef că altfel nu se poate explica de ce un tinerel mi se adresă tot acum cîteva zile, tot la spital, în parcare cu Săr-mîna. Am parcat bine aici? De vină era jaka de cuoarea pesedeului asemănătoare cu jaka firmei de pază. Ce ți-e și cu partidele astea! Pline de șefi…

Apoi mă mai enervez cînd aud că șefu statului drege, face, merge-n stînga, ba-n dreapta. Cine-i bre șefu la stat? Că io văd că juma din țara asta stă! Pe banii cui se stă?

Și din nou mă enervez cînd aud că șefu guvernului a spus, a afirmat sau a contestat. Șef=fuhrer. Parcă guvernul României are prim-ministru, nu șef. Dar cine știe s-ar putea ca în curînd să avem și cancelar, dacă din 22 avem șef de stat neamț! Ein volk, ein Reich, ein fuhrer? Sper cel puțin să nu mai avem același prim-ministru! Sau cine știe, ca să rămînă șef, Ponta se convertește. Sper să nu mă enervez!

Că dacă mă enervez nu știu ce fac!

O criză de nervi? Una ca Hitler!

Leave a Reply

