O seară cu Mișu Teroristu


Azi stăteam de vorbă cu Mișu. De fapt, Mișu Teroristu. Am mîncat ceva. Am băut ceva. El mai mult lapte că-i este interzisă băutura. L-am tachinat:

– Azi mergem la fete?

S-a uitat chirîș la mine. Vorbeam prostii. Sunt căsătorit, nu? El era în pregătire. Ieri la antrenament a lichidat vreo doi. Are o privire… Totuși trebuie să vă spun că are și cîteva neveste. Îi permite legea lui. Mie nu.

N-am avut ce face și ne-am uitat la imagini din Siria și Irak. Pă net. Cu teroriști, cu fel de fel de băieți înarmați cu fel de fel de pocnitori și pocnitoare. Cîteva concluzii să nu vă plictisesc cu detaliile. Mișu s-a cam plictisit. El e profesionist. Cînd se fixează pe o țintă e mortal de fiecare dată. Nu-i scapă nimic. Sunt mîndru de prietenul meu. Poate-l angajează ăștia-n Siria. Le-ar da clasă. Deci am observat niște chestii la care Mișu a închis ochii. El nu discută…

Unii habar n-au să tragă cu o armă. Se vede că nici măcar înălțătorul nu este ajustat. Cum să nimerești ceva? E ca și cînd Mișu s-ar uita-n cruci. Sau semilune…

Apoi nu există nici un plan tactic. Se trage ca la nuntă. Dar degeaba. Nu se poate așa ceva.

Improvizațiile și disprețul față de adăpostire la focul inamic fac și mai multe victime. Proștii mor pe bandă rulantă.

Am constatat că fraza cea mai frecvent pomenită după alah hu akbar este ceva cu al rașmalia, ceea ce cred că înseamnă, deduc din ceea ce se întîmplă, rănit sau împușcat, dacă nu mort.

Apoi marii luptători mujahedini sau islamiști strigă-n gura mare alah hu akbar aproape încontinuu și de peste tot. Probabil așa se auto-încurajează și în loc să facă apelul știu că sunt în viață. Nici armata nu-i proastă. Trage cu tunul unde se strigă mai tare. Și nimerește. Mor ăștia pe capete! Asta i-a plăcut lui Mișu. Parcă era croitorașul cel viteaz: șapte dintr-o lovitură!

Culmea, și atunci cînd sunt lichidați strigă alah hu akbar. O fi ceva asemănător cu strigătele comuniștilor în fața plutoanelor de execuție: Mor pentru libertate! Cine a văzut libertate-n comunism?

Armata siriană a guvernului are și ea probleme: tancurile neînsoțite de infanterie sunt de regulă distruse. Se confirmă și în Siria. Ard tanchiștii ca șoarecii. Unii scapă cu fuga. De obicei 1 din tot echipajul. Sau de loc. Impresionant să vezi conductorul tancului ce iese după ce tancul e lovit și se rostogolește aproape încontinuu cu toate că e rănit. Dar n-are nici o șansă.

Totuși aici cred că productivitatea sau randamentul este mai mare pentru că sunt comenzi, comunicări, manevre. Ăialalți e haos total. Din ce-am văzut eu.

Le-aș face și cîteva recomandări tuturor: cu un pumn de senzori de sunet și de mișcare, cu cîteva drone ce nu costă mai mult de $ 200 bucata și un laptop sau telefon mobil s-ar face treabă mai bună cu localizarea țintelor. Cel puțin armata siriană are camere de luat vederi pe tancuri și se vede la comandament în timp real.

Bre teroriștilor și mari luptători pentru libertate: nu mai trageți cu arma scoțînd țeava prin gaura făcută în zid, foc cu foc timp de două minute. Pe lîngă că se aude, se mai și vede. Nu faci decît să te pregătești pentru încasarea unui glonț între urechi. Cînd ești mare snaipăr găsește-ți un loc izolat și trage din mijlocul camerei. După ce ai tras treci la poziția nr 2, tragi și așa mai departe. Altfel mori degeaba. Cum se vede prin filmulețe.

Și ăștia cu tancurile, nu mai intrați pe străzi înguste, nu mai puneți două, trei mașini de luptă senvici. Și dacă trage la nimereală tot nimerește ăla ceva. Mai ales cu AG 7. Da am văzut și un viteaz ce trăgea cu un pistol-mitralieră într-un tanc. Se uita tot tancul la el. Las că te prindem noi! Și aici, atenție! Comunicați: Rebel pe coordonatele xy, lovitură de fragmentare foc de voie! Că altfel data viitoare trage cu altceva. Mînca-l-ar Mișu!

Dar mă bucur că Mișu teroristu, motanul meu preferat face victime la sigur. În caz că nu reușește am și o cursă. Tot el papă și ce prind cu ea.

Iată portretul lui un pic mai idealizat. Numele lui de terorist este Anger similar cu Danger!

sursa: http://www.babble.com/pets/25-angry-cats-who-woke-up-on-the-wrong-side-of-the-bed/

 

Leave a Reply

