Sunt celebru……scoate-mă de aici. Povești de după cârje. Jungla Nebuni(i)lor


E religia cîrja unora? Nu și în cazul de față.

dincolo...

Mi s-a spus că sunt un tip frustrat (în urma citirii articolelor de pe blog). De obicei furnizorii unor astfel de afirmații își ascund CNP ul după termopanul calculatorului. Își pun poala unității PC ului peste cap crezând că aerul de acolo e mai proaspăt. Cum nu au fost multe acuzări de genul acesta mi-am văzut de drum fără să privesc în retrovizoare.
Asta până nu demult, când m-am lăsat prins într-o discuție pe FB. Deși sunt de principiul că discuțiile nu au ce căuta în lumea virtuală, într-un moment de slăbiciune, am ales să-nvârt și eu prin supa de zarzavat teologic.
Am început să mă simt frustrat. Sigur e criza vârstei de mijloc sau mijlocul vârstei de criză. E de rău? Repede am căutat prin DEX-ul on line ce înseamnă frustrare. Am răsuflat ușurat. Frustarea e sănătoasă. E normală. În mintea mea cuvântul frustrat era pus pe panoul ”așa…

View original post 380 more words

By Alexandru Nădăban Posted in 2014

Leave a Reply

