Conferință academică


Eveil à l’interculturalité

IMISCOE conference

Ca doctorant trebuie să participi la cursuri, seminarii și diferite reuniuni și conferințe legate de munca ta de cercetare. Fiind în primul meu an de studii de doctorat, fac tot posibilul pentru a participa la o parte din aceste așa-numite formări, dar trebuie să recunosc, până acum am participat doar la cele de la universitatea mea, și numai la cele care sunt solicitate de Școala Doctorală de la Universitatea Paris 13. Datorită unor motive personale, munca mea științifică a fost întârziată, dar am profitat de vacanța de iarnă, așa cum se numeste in Franta vacanța școlară din luna februarie, și am avansat.

O veste bună pentru avansarea mea în ceea ce priveste studiul de doctorat este că unul dintre documentele mele a fost acceptat la a 12-a Conferință anuală IMISCOE, la Geneva, pe 25-27 iunie, 2015. Sunt foarte încântată de faptul că voi participa la această conferință și, eventual…

View original post 13 more words

By Alexandru Nădăban Posted in 2014

2 comments on “Conferință academică

Leave a Reply

