ORANGE STINKS!


Azi dimineaţă am constatat că nu merge netul. Firefox îmi tot spunea că reţeaua nu mă recunoaşte şi trebuie să mă identifice. Cum de n-am avut problema asta după orele 12 PM? M-am pus pe mobil şi am aşteptat. Cine ştie, poate e o defecţiune…

Mi-am resetat aparatul ce furniza net. Mi-a trecut prin minte să văd dacă merg canalele pe teve. Nu mergeau. E clar. Ăştia ne-au tăiat internetul. Cine ăştia? Orange.

Cum se rezolv asta că nu stau în oraşul cu firma Orange? Cum de mi-au tăiat netul că l-am plătit ultima dată pe două luni, deci cu una în avans. Da, mi-a venit un sms să plătesc acum vreo două săptămîni. Dar plătisem în avans.

Ei, se duce soţia la Orange, cu tramvaiul şi ce să vezi? Ne-au tăiat internetul pentru că n-am plătit 0.58 lei/RON. Ceee? Aţi citi bine: am plătit în avans o lună cît a estimat angajata Orange. Iar acum ne-au tăiat că n-am plătit 92.76. Am plătit doar 92.18. Mai puţin cu 58 de bani.

Calculul deplasării cu tramvaiul cam 8 lei, plus circa o oră pierdută din viaţă, plus nervii aferenţi?

Concluzia 1: nu merită să plăteşti în avans că n-ai nici un avantaj.

Concluzia 2: Companiei Orange nu-i pasă de oameni, ci de 58 de bani!

Concluzia 3: Orange va pierde 3 clienţi ai familiei mele. Cu prima ocazie. Cine mai pleacă?

Vorba turcului: ORANGE STINCKS!